خرید و فروش عمده باتری
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

به یک برنامه دقیق‌تر یا یادگیری هدایت‌شده خرید و فروش عمده باتری عادت دارد، ممکن است این برنامه برای او مناسب نباشد. فرهنگ. بسیاری از برنامه های مونته سوری از دوران پیش دبستانی تا مرحله نوجوانی ادامه می یابد.

مرتبط: پیش دبستانی 101: درک رشد پیش دبستانی

والدورف

این برنامه پیش دبستانی بر اساس آموزه های نویسنده اتریشی رودولف اشتاینر است و تلاش می کند روح، روح، بدن و علایق کودک را پرورش دهد. برنامه والدورف شامل یادگیری گروهی خلاق و عملی با تمرکز بر تکرار ریتمیک در یک محیط حمایتی است. در واقع، تدوین برنامه های روزمره و هفتگی و همچنین فضای دنج کلاس، محیطی «خانه مانند» را برای دانش آموزان ایجاد می کند.

برنامه والدورف به دنبال ایجاد یک شور و شوق درونی قوی برای یادگیری و رشد توانایی ها و استعدادهای ذاتی خرید و فروش عمده باتری کودکان است. این به ویژه برای کودکان پیش دبستانی که با برنامه های مشخص رشد می کنند مفید است. آموزش توسط معلم هدایت می شود و هر معلمی باید دارای گواهینامه والدورف باشد.

رجیو امیلیا

مدارس رجیو امیلیا در دهه 1940 در ایتالیا شکل گرفتند، و بسیاری از برنامه های پیش دبستانی امروزه این فلسفه باز و هدایت شده توسط کودکان را پذیرفته اند. با تأکید بر اکتشاف، این برنامه بر اهمیت اجتماع و ابراز وجود تمرکز دارد. دانش آموزان از طریق هنر، پروژه ها و فعالیت ایرانیان سایبر هایی که ایده ها و علایق آنها را منعکس می کند، یاد می گیرند. همچنین بر فعالیت های کلاسی مشارکتی و مشارکتی تأکید شده است.

مطالب مرتبط: قبل از شروع پیش خرید و فروش عمده باتری دبستانی: آنچه کودکان شما باید بدانند

معلمان هیچ دوره آموزشی رسمی یا گواهینامه رجیو امیلیا را تکمیل نمی کنند. به این دلیل که رجیو امیلیا یک نظریه و عمل آموزشی فراگیر است نه یک روش مجموعه. مربیان در هنگام تشویق به یادگیری خودراهبری دانش آموزان، پتانسیل فکری، عاطفی و خلاقیت دانش آموزان را در نظر می گیرند.

HighScope

برنامه درسی پیش دبستانی HighScope از رویکردی با دقت طراحی شده به نام یادگیری مشارکتی فعال استفاده می کند. کودکان تجربیات عملی با محیط اطراف خود دارند، که به توسعه تاکتیک های حل مسئله، روش های حل تعارض و سایر مهارت های مهم کمک می کند. یادگیری خرید و فروش عمده باتری از طریق روال های روزانه ثابت و کلاس های درس به خوبی سازماندهی شده پشتیبانی می شود.

HighScope یک شیب آکادمیک با تجربیات برنامه ریزی شده در موضوعات اساسی ریاضی، خواندن و علوم دارد. این بر اساس تحقیقات قبلی و فعلی رشد کودک است.

 ستون فقرات برنامه پیش دبستانی "برنامه ریزی-انجام-بازبینی" است-کودکان برنامه ریزی می کنند که چگونه یک پروژه معین را تکمیل کنند، برای رسیدن به هدف خود کار کنند و بعد از آن نتایج را تجزیه و تحلیل کنند.

مرتبط: 9 فعالیت علمی سرگرم کننده برای کودکان پیش دبستانی

خیابان بانک

این رویکرد رشدی مبتنی بر فلسفه آموزشی جان دیویم است و بر رشد ذهنی، اجتماعی، عاطفی و جسمی کودک تمرکز دارد. در این برنامه های پیش دبستانی،کودک یک یادگیرنده فعال است و از طریق تجربه در مورد جهان دانش کسب می کند. دانش آموزان سرعت یادگیری را تعیین می کنند و معلم به عنوان راهنما عمل می کند.

رویکرد بانک استریت که با یادگیری مبتنی بر بازی قابل مقایسه است، از فروش عمده باتری طریق فعالیت‌های عملی مانند بلوک‌های ساختمانی، پازل، خاک رس و بازی نمایشی درس‌هایی را آموزش می‌دهد. کودکان پیش دبستانی اغلب در یک محیط گروهی غیر رقابتی کار می کنند.

شرکت های والدین





:: برچسب‌ها: خرید و فروش عمده باتری ,
:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: